Věříme, že jednoduchost, rychlost a bezproblémovost jsou základními pilíři každého kvalitního obchodu. Proto jsme pro vás vytvořili snadný a přehledný proces reklamací a vrácení zboží.

Reklamace 🔴

Situace, kdy zboží neodpovídá vašim očekáváním, může nastat, a my jsme tu, abychom vám pomohli ji co nejrychleji vyřešit. Stačí nám napsat na e-mail info@nabytekbeta.cz a popsat problém.

Co by měl e-mail obsahovat?

  • Číslo objednávky/faktury
  • Název produktu, který je předmětem reklamace
  • Označení poškozeného/problematického dílu z montážního návodu
  • Detailní fotodokumentaci (popř. videozáznam)

Náš tým zákaznické podpory zpracuje vaši reklamaci co nejdříve a společně najdeme optimální řešení. Nemusíte se bát, ve většině případů není potřeba zboží zasílat zpět, což vám ušetří čas a starosti.

Vrácení zboží 🔄

Víme, že občas může být poněkud náročné vybírat a nakupovat nábytek na internetu - není snadné odhadnout reálné odstíny barev, typy materiálů a podobně. Ale právě proto, že chápeme tyto obavy, nabízíme možnost snadného vrácení zboží.

Chceme, abyste byli s nákupem z našeho e-shopu naprosto spokojeni. Pokud si však rozmyslíte svůj nákup, máte právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí. Stačí nás kontaktovat a sdělit nám vaše rozhodnutí. Následně vám poskytneme veškeré potřebné informace k provedení vrácení.